vrijdag 15 mei 2015

Verjaardagsfeest kaart

Hoi Allemaal
Het is een hele tijd geleden dat ik er iets op heb gezet.
Ik heb 2 kaartjes gemaakt.
1ste kaartje is verjaardag kaartje

De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
 Party special van Marianne design nr. pp 1401         
 Kartelrand van Marianne design nr. cr 1223

Stemels:
tekst stempel is van kruitvat
Meisje met vlieger van Magnolia

verder heb ik de Dutch shape art label mirror van dutch dobadoo nr. 470.713.114

papier is Let's party paper bloc van Joy Craft

2de kaartje veel geluk kaartje:




De volgende materialen heb ik gebruikt:
Mallen:
Swirl Madera corner van Memory box nr.  98237
Small roses van Joy craft nr. 6003/0009
Stempels:
tekststempel eline's sweer sentiment van Marianne design nr. ec 152
Don en Daisy fiets van Marianne Design nr. dds 3322
dutch shape art square van dutch doobadoo nr. 470.713.100
Dit was het weer ik wens iedereen een fijn weekend




1 opmerking:

  1. Wauw! Hele leuke kaartjes Astrid! Ik begon me al af te vragen hoe het met je ging, aangezien ik lang niets voorbij had zien komen. Maar ja goed werk heeft tijd nodig zullen we maar zeggen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen