woensdag 27 januari 2016

Baby kaartjes

Hoi Allemaal

Vorige week heb ik een hobby avond met vriendin Rimmie gehad 
En daar heb ik een baby kaartje voor een meisje gemaakt, maar wou nog een baby kaartje voor een jongen maken en dat heb ik vandaag gedaan, ik vind leuk de kaartjes samen te plaatsen vandaar dat het wat langer duurt voordat ik ze kan plaatsen

Deze kaartjes doe mee met liftchallenge




De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
Baby girl jurkje van Joy Craft Nr. 6002/0208
Baby boy broekpakje van Joy Craft Nr. 6002/0208
Parker lower alphabet van memory box Nr. 98363

Papier:
Eline's Hello sweet baby van Marianne Design Nr. PB7041

Disstress inkt:
Stormy sky
Victorian velvet



Dit kaartje is het kaartje dat je doet liften

 



5 opmerkingen:

  1. Leuk met die babykleertjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn beide hartstikke leuk geworden Astrid!
    Het was inderdaad weer gezellig! Nu zullen we ons maar even rustig houden voor 4 maart! Daar heb ik echt super veel zin in!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja we houden ons rustig ik heb ook zin in 4 maart
      Groetjes Astrid

      Verwijderen
  3. Superschattig die babydingetjes, heel leuke lift! Dank je wel voor het meeliften!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om baby kaartjes te maken. Leuk geworden! Ik vind vooral de meisjes versie mooi. Fijn dat je met ons meedoet, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen