zaterdag 30 april 2016

Oranje kaart

Hoi Allemaal

Vorige week heb ik een hobby avond gehad met mijn hobby vriendin Rimmie was weer super. 
Daar heb ik een oranje kaart gemaakt en die doet mee met


De volgende materialen heb ik gebruikt:

Mallen:
Bloem van Marianne Design nr. CR1356
Vierkant van Marianne Design nr. CR1359 Geleend van Rimmie

Stempel:
Eline van Marianne Design nr. EC0123
Eline world's tekstvan Marianne Design nr.EC0137

Papier:
Paperbloc Fancyfair Flowerpower van Marianne Design nr. PK9088

Hoekpons

Fijn weekend 


7 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart heb je gemaakt.
    Knap dat een oranje kaartje is gelukt, ik zit echt nog te denken .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart is het geworden Astrid.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart Astrid. Je hebt voor mooi zacht oranje gekozen...dat kan natuurlijk ook :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Astrid!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verjaardagskaart Astrid!
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen