dinsdag 28 juni 2016

Ronde kaart

Hoi Allemaal

Vorige week heb ik de zig real color brush gekocht ik ben er mee aan de slag gegaan ik vind ze geweldig kleuren.

En de stempel die ik heb ingekleurd heb ik verwerkt in een ronde kaartje.
Deze kaart wil ik mee laten doen met Marianne design callenge blog

Dit is mijn resultaat geworden.


De volgende materialen heb ik gebruikt :

Mallen:
Hoera nr. COL1348
bloemenrand bloemen nr. LR0388

Stempel:
don & Daisy nr. DDS3322

paperbloc Eline's Fresh Flower nr.pB7045


7 opmerkingen:

  1. Mooie fleurige kaart Astrid!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijke kaart Astrid.
    Gaa zoals je hoera hebt gemaakt in diverse kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk kleurrijk kaartje.
    Ziet er heel vrolijk uit.
    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje knalt helemaal van het scherm, mooi hoor met die felle kleuren!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke, mooie vrolijke kaart.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke,MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie ronde kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen