vrijdag 6 januari 2017

bloenen op-up kaart

Hoi Allemaal

Het is lang geleden dat ik iets geplaats heb.

Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar en dat het maar een creatief jaar mag worden

Ik heb dit keer 2 bloemen pop-up kaart gemaakt

Kaart 1




Kaart 2



Hoe ik de bloemen in de kaart heb gemaakt klik HIER

de volgende materialen heb ik gebruikt

Kaart 1
Stempel:

Bloem:
I Brake for Stamps Flower Dogwood Blossoms
Gekocht bij stampinback.nl

Tekst:
Studio light nr. stampBF 141


Kaart 2

Stempel:

bloem:
Studio light nr. stamp BF143

Tekst:
Studio light nr. stampBF 141

De stempels heb ik ingekleurd met de zig markers

Dit was het weer, ik zal mijn best doen dat het volgende bericht niet meer zolang zal duren dan de afgelopen keer.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Fijn Weekend





3 opmerkingen:

  1. Wat een enige kaarten Astrid. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten heb je gemaakt.
    De bloemen zijn echt een extra cadeautje
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps ik loop echt achter met reageren. Natuurlijk had ik deze kaarten al mogen bewonderen, maar hier wil ik ook graag even een reactie achter laten. Ik ben heel benieuwd hoe je dit maakt, ik laat me a.s. donderdag graag vertellen hoe je dit nu doet!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen